Tisk     Česky English
 

SharePoint aplikace

Popis technologie

Produkt Microsoft Sharepoint nabízí ucelenou platformu pro práci s podnikovými informacemi. Základním cílem Sharepoint je sdílení, prezentace a řízení podnikových informací. Je vhodný jako centrální bod pro přístup do dalších externích aplikací s možností sdílení jejich dat. SharePoint poskytuje také nástroje pro správu obsahu a dokumentů, umožňuje řídit jejich životní cyklus, spravovat různé verze atd. Důležitou součástí je vyhledávání podnikových informací a také možnost použít pracovní postupy, které modelují obchodní procesy firmy a udržují aktuální a relevantní informace.

SharePoint

Funkce

  • Stránky
    Sdílení informací v rámci týmu, každý uživatel si může přizpůsobit obsah pomocí jednoduchých úprav, uživatelé vidí různé informace podle svých práv, práce s dokumenty pomocí aplikace Office Web Appliacations, vytváření vlastních InfoPath formulářů pro zadávání dat a mnoho dalšího.

  • Komunity
    Osobní profily uživatelů, wiki stránky

  • Obsah
    Dokumenty a položky seznamu, je možné nad nimi spouštět workflow, spravovat a porovnávat jednotlivé verze, přidávat upřesňujíci metadata, řídit jejich životní cyklus

  • Vyhledávání
    Propracované podnikové vyhledávání strukturované i nestrukturovaného obsahu, náhledy, velké množství parametrů

  • Bussiness Inteligence
    V SharePoint je možné vytvářet reporty, dashboards, scorecards, kontingenční tabulky a další.

  • Integrace
    Základní je propojení s MS Office, Visio, InfoPath, MS Project a MS Dynamics CRM, je však možné integrovat další aplikace

SharePoint

Přínosy

  • Základní nástroj komunikace firmy
  • Automatizace procesů
  • Správa dokumentů a informací
  • Aktuální a přesné informace
  • Integrace aplikací – jednotné prostředí
  • Přístup přes webový pohlížeč
  • Mobilní přístup
  • Nastavení vlastního zobrazení
  • Modulární rozšířitelnost

Doprogramujeme funkce na přání zákazníka

Do SharePoint je možné doimplementovat na přání zákazníka další aplikace, které nejsou jeho standartními funkcemi. Námi dodávané implementace jsou:

  • SharePoint CRM – propojení SharePoint s systémem pro budování vztahu se zákazníky
  • Kniha jízd – evidence knihy jízd s příslušnými obchovními procesy
  • Docházka – evidence docházky pracovníků
  • Schvalování nepřítomností – evidence a pracovní postupy pro schvalování nepřítomností
  • Webové části – je možné je umístit na kteroukoliv stránku, zobrazují různá data
    • Poslední dokumenty – zobrazuje určitý počet dokumentů z definovaných knihoven nebo seznamů napříč kolekcemi
    • Úkoly uživatele – zobrazuje určitý počet úkolů z definovaných knihoven nebo seznamů napříč kolekcemi
    • Silverlight grafy – zobrazování obchodních dat ve formě designových Silverlight grafů

SharePoint

Využijte ve své firmě výhody SharePoint Serveru.

Rádi Vám pomůžeme s nasazením řešení Sharepoint ve Vaší firmě a jeho customizací podle Vašich požadavků.

Reference

  • Česká spořitelna a.s.
  • Management Data Praha
  • S&T CZ s.r.o.

Partneři

  • Microsoft


Štítky produktu: schvalování dovolených, rezervace, sdílený kalendář, sdílení dokumentů, evidence docházky, sharepoint, jednotné firemní prostředí, portálové prostředí

Související řešení