Tisk     Česky English
 

Technická podpora

Prodejem produktu náš vztah s Vámi zdaleka nekončí. Proto ke všem našim produktům zajišťujeme kompletní technickou podporu. Veškerá hlášení vad a nebo požadavků nových rozšíření budou uplatňována prostřednictvím kontaktního místa poskytovatele helpdesk(zavináč)smartdata(tečka)cz a nebo telefonu +420 242 441 748 s následným potvrzením na uvedený email.

Pracovníci technické podpory jsou k dispozici v Po-Pá v časech 9:00-17:00.

Pro účely měření technické podpory rozdělujeme vady na tři základní typy:

  • Vada typu A – vada zabraňující uživateli přístup k aplikaci a technickému vybavení z důvodu její nedostupnosti nebo vada zabraňující provozu celé aplikace z důvodu její nefunkčnosti nebo nefunkčnosti více než 50 % implementovaných funkcí.
  • Vada typu B – vada, kdy je IS uživateli dostupný, ale je podstatně omezen jeho provoz z důvodu nefunkčnosti méně než 50% implementovaných funkcí.
  • Vada typu C – vada, kdy je IS uživateli dostupný, ale je uživateli znemožněna nebo ztížena některá konkrétní činnost.

Typ vady je při nahlášení vady určován dohodou zástupce Smartdata a uživatele. Požadavky na technickou podporu jsou oprávněni hlásit k tomu oprávnění uživatelé.

Kontakty

V dotazech k problémům se software prosím uvádějte verzi produktu, operační systém, případné service packy nebo jiné běžící aplikace, a pro identifikaci také sériové číslo produktu.

Technická podpora přes TeamViewer

Nově pro zvýšení kvality naší technické podpory jsme zakoupili novou licenci TeamViewer PREMIUM včetně licence pro možnost podpory mobilních zařízení.

   Pro počítač: Stažení TeamViewer QuickSupport desktop aplikace

   Pro mobilní zařízení: Stažení TeamViewer QuickSupport aplikace z Google Play

(Odkaz na verzi programu TeamViewer pro poskytovatele technické podpory zde)

Návod instalace vzdálené pomoci - mobilní zařízení

Návod instalace vzdálené pomoci - počítač