Tisk     Česky English
 

Mobilní servisní technik

Stručný popis produktu

Produkt SmartCRM Servis je řešením pro firmy, které zajišťují servis u zákazníků. Jedná se o mobilní informační systém servisního technika, který je instalován na jeho mobilním zařízení (Tablet, notebook, variantně PDA).

Pro Tablet Pro notebook Pro PDA

V servisním voze má technik všechny pomůcky pro realizaci základních požadavků a problémů zákazníků. Tj. servisní vůz je vybaven výše uvedeným Tabletem nebo notebookem, potřebným nářadím a malým skladem náhradních dílů pro odstranění nejčastějších závad (např. různá těsnění, ventily, pojistky apod.). U těchto komponent je velmi důležité zajišťovat průběžné doplňování tak, aby mobilní sklad byl vždy kompletní. Dále servisní technik většinou vozí v autě dokumentaci k opravovaným výrobkům, ale velmi často z důvodu objemu a rozsahu dokumentace má s sebou pouze základní informace. Jak výše uvedené charakteristické rysy podporuje řešení SmartCRM Servis?

Aplikace obsahuje databázi kontaktů pro naplánované zásahy, včetně dostupného popisu problému z hlášení zákazníka. Při začátku zásahu aplikace obsahuje časomíru pro tarifikaci doby servisního zásahu a také obsahuje veškerou potřebnou dokumentaci. Toto vše je v elektronické podobě, takže technik s sebou má přístupný veškerý rozsah dokumentace bez omezení kapacitou. Dále má OnLine přístup k firemní databázi znalostí, kde jsou dokumentovány specifické problémy. Po provedení opravy se vyhotovuje podklad pro vyúčtování prací (příp. fakturaci), včetně odečtení použitých náhradních dílů z mobilního skladu. Takto vzniká velmi přehledný podklad pro jeho doplnění.

Charakteristika produktu

  • modularita
  • škálovatelnost řešení
  • možnost individuální customizace podle potřeb zákazníka
  • integrovatelnost s jinými firemními systémy
  • technologicky moderní a otevřená platforma MS-SQL Server
  • mobilní řešení, které je velmi malé a vhodné na cesty

Přednosti produktu

  • jednoduchá a intuitivní obsluha
  • dostupnost všech údajů v elektronické formě
  • možnost sdílení informací mezi zaměstnanci
  • dostupnost údajů kdekoliv a kdykoliv
  • podpora firemních procesů a zvyšování kvality služeb

Vybrané reference produktu

  • GASTROTECHNO GROUP s.r.o.
  • Geis CZ, s.r.o.
  • TPI Česká republika s.r.o.

Články v médiích o tomto produktu

Hlavní partneři

  • Digital Resources, a.s.
  • IMPROMAT CZ spol. s r.o.
  • Rapinfo.eu

FAQ - nejčastější dotazy

Jaké mobilní zařízení je podporováno?
Podporováno je libovolné zařízení s OS Android 4 a vyšší a libovolné zařízení s Microsoft Windows 7.0 a vyšší. Aplikaci Mobilní servisní technik tedy můžete provozovat na tabletu, notebooku, chytrém telefonu. Pro jednu instalaci je doporučována homogenní platforma všech uživatelů z důvodu snížení pracnosti na případných zakázkových úpravách.

Je součástí řešení i back-office portál?
Ano, volitelnou součástí je i back-office portál. Naše řešení tedy nevyžaduje povinnou integraci s vaším informačním systémem. Vše záleží na vašich preferencích a systému vaší práce.

Jak probíhá datová integrace s naším informační systémem?
Datová integrace je specifikována při analýze. Většinou na základě trojstranné schůzky za účasti vás a vašeho implementačního partnera informačního systému. Z technického pohledu bývá integrace realizována na úrovni databáze, výměnných souborů, webových služeb a nebo dostupného API rozhraní.

Jaké HW vybavení je potřeba pro čtení QR kódů?
Libovolný tablet a nebo chytrý telefon, který je vybaven kamerou. Dnes se jedná v podstatě o všechny modely. Z praktického hlediska doporučujeme, aby kamera obsahovala funkci automatického ostření – tzv. Auto focus. I tato funkce je ale dnes již skoro běžná.

Umožňuje aplikace i mobilní tisk?
Ano, aplikace podporuje i mobilní tisk bez limitu platformy operačního systému – tedy jak OS Windows, tak i v OS Android.

Štítky produktu: provádění revize s tabletem, revize s moninotebookem, revize s tablet, mobilní servisní protokol, vystavení protokolu v tabletu, vystavení protokolu v notebooku, mobilní revizní technik, software pro servisní techniky

Funkce produktu

  • Kontaktní informace
  • Popis problému
  • Možnost ON-Line příjmu zpráv od dispečera
  • Sklad náhradních dílů
  • Databáze znalostí
  • Podklady pro vyúčtování ceny za servisní práce
  • Tisk servisního protokolu
  • Napojení na firemní informační systém
  • Zjišťování informací o zboží v záruce
  • Přístup do Helpdesk databáze a databáze znalostí

Související řešení

Získat více informací

Mám zájem o
  • informace o produktu
  • novinky na email
Email  *