Tisk     Česky English
 

SmartCRM

Stručný popis produktu

Produkt Smart CRM je řešením pro malé a střední firmy, kterým záleží na budování kvalitního a stabilního vztahu se svými zákazníky. Jeho cílem je podporovat marketingovou, obchodní, poprodejní strategii při získávání nových zákazníků, udržovat a zvyšovat spokojenost zákazníků stávajících.

Smart CRM nabízí kompletní evidenci obchodních a osobních kontaktů a evidenci všech procesů, obchodních taktik a komunikace se zákazníky. Zároveň umožňuje všechny tyto informace sdílet mezi jednotlivými pracovníky.

Smart CRM je modulární systém a umožňuje zákazníkovi zvolit si vlastní konfiguraci a funkčnost systému. Díky úzkému propojení s ostatními produkty Smartdata je možné stavebnicovým způsobem zajistit řešení pro Mobilní obchodní zástupce se zařízeními typu Tablet apod.

Charakteristika produktu

  • Modularita
  • Škálovatelnost řešení z implementace pro 5 uživatelů až k implementaci s 500 uživateli
  • Možnost individuální customizace podle potřeb zákazníka
  • Integrovatelnost s jinými firemními systémy
  • Technologicky moderní a otevřená platforma MS-SQL Server
  • Nízké provozní náklady, bez jakékoliv potřebné instalace na klientském počítači

Přednosti produktu

  • Jednoduchá a intuitivní obsluha
  • Dostupnost všech údajů v elektronické formě
  • Možnost sdílení informací mezi zaměstnanci
  • Informování zaměstnanců o změnách nebo úkolech pomocí SMS nebo e-mailu
  • Dostupnost údajů kdekoliv a kdykoliv
  • Výrazné zlepšení péče o zákazníka
  • Maximální možnosti upravování číselníků uživatelem – odpadá nutnost zásahu počítačového odborníka

Vybrané reference produktu

  • Interní použití Smardata, s.r.o.
  • AKP Marketing, s.r.o.
  • Credium, a.s.
  • Fischer international, s.r.o.
  • Global Management Group, a.s.
  • SEW Eurodrive, s.r.o.

Články v médiích o tomto produktu

Hlavní partneři

  • Combitrading, s.r.o.
  • S&T CZ, s.r.o.


Štítky produktu: crm systém, řízení vztahů se zákazníky, webové crm, crm řešení, projektové řízení, plánování úkolů, callcentrum, evidence pracovní doby

Funkce produktu

  • Evidence firem
  • Evidence kontaktních osob
  • Evidence historie vztahu se zákazníkem
  • Vyhledávání podle libovolných polí
  • Plánování úkolů
  • Sledování práce pracovníků
  • Hromadné akce
  • Podpora direct mailů
  • Formulář pro rychlý sběr dat
  • Reporty
  • Export dat do Excelu
  • Analýzy dat pomocí tematické mapy republiky
  • Automatické upozorňování na úkoly

Související řešení

Získat více informací

Mám zájem o
  • informace o produktu
  • novinky na email
Email  *